zondag 26 februari 2012

Stand van zaken

Tja, de lente is in aantocht en wij zijn de klos.


Boris en ik moeten dan met regelmaat geborsteld worden. En daar baal ik zo van.
Maar vanmorgen werd ik door de buurvrouw beledigd dat mijn vacht er niet uitzag.
Gevolg een borstel beurt en daar houd ik niet zo van. Kees kan dan wel me komen kriebelen en zeggen wat wordt jij mooi maar daar kopen we op het moment dat Annemarie ons borstelde niets voor. 


Ik ga dan meestal na mijn beurt meteen in de tuin de boel of verergeren of zo als vandaag omdat Annemarie me een kleed voor de stoel gaf afmaken met nog meer wassen. Ik had ook een luchtje gekregen dat bij het ontklit spul hoort.  Lekker in de tuin in mijn stoel me wassen terwijl Annemarie mijn drollen opruimt.. Goed geregeld dat personeel hier.. 
Wij, de katten die het andere voer eten, Wiskas of andere blikjes en zakjes krijgen dit weekend echinacea complex en maria distel druppels in hun eten vanwege Boris. 
De band tussen ons twee (peper en zout) wordt nu ook beter.  Maar of Boris nu hier of bij Annemarie is hij verdedigd de tuin met zijn leven.


Vanavond zei Kees nog we moeten de witte ( Boris) maar verbouwen gezien die graag de britsche korthaar brokken eet.  De dierenarst was wel verbaast dat Boris Boef nog leefde en in welke zin. Eet als een dijk, verdedigd de tuin, rent en klimt over van alles en nog wat. Daarnaast wil hij graag naar Leiden op vrijdag.  Maar even zo als Annemarie de spullen pakt weer met haar mee naar Nijmegen. 


Ik ben altijd blij als Annemarie er is dan kan en mag ik weer wandelen..


Nike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten