vrijdag 10 februari 2012

is het een opleving, maar Boris zit weer recht op!!


Wel Annemarie heeft beter kunnen slapen dan de rest van de week. Maar drie keer is ze wakker geworden en het begon met net toen Kees ging slapen Boris ging net zo als zij naar de toilet. Alleen bij hem had het gevolgen het fleece dekje wat Annemarie over hem had gelegd was nu helemaal onder gepist. Dat kon ze dus meteen was. 
In de loop van de nacht lag hij op weg naar de waterbak dus heeft Annemarie hem tijdelijk daar neergelegd op een bedje met een nieuw dekje.
Ze heeft hem horen drinken en is in slaap gevallen en toen ze weer wakker werd heeft ze hem een tijdje bij haar gehouden en terug gelegd op bedje naast haar.  Wij Poek, Minoe, Speed en ik hebben hun maar met rust gelaten. Toen Annemarie tegen 8 uur opnieuw wakker werd was hij weer verdwenen maar nu via de andere route op weg naar de waterbak. Maar met het oppakken merkte Annemarie al veranderingen. Zijn blik en houding.
Ze bracht hem naar de waterbak en daar stond die op en begon te drinken. 
Toen Kees kwam was die aan de wandel en bleef hij rechtop zitten zodat Annemarie hem de bank en het zonnetje gaf terwijl Kees hem weer een lik boter gaf. 


Tja, een ik word nu opgeleid. Ik moet hem bewaken en niet plagen. Hij mag namelijk niet naar buiten en moet zoveel mogelijk buiten de kou stroom in huis blijven als het kattenluikje vrij is voor Speed.
Daarnaast doen we wedstrijd wie het meeste drinkt.


Ik had vandaag een andere wandeling dan ik voor ogen had. Ik heb de auto moeten testen van Annemarie haar ouders. Nou, die doet het nog. Kees heeft hem nu mee voor allerlei andere dingen te doen. 


Maar ik ga nu toch even een uiltje knappen met de rest van het stel lekker boven 


Nike





Boris laat zijn energie op door lekker in de zon te gaan liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten