vrijdag 10 februari 2012

Er moet iets van mijn hart!

Psss hier in dit huis mag ik heel veel en heb ik ook heel veel geleerd. Ik was een soort prinsje van mijn bazinnetje. Deze status is nu voor een deel aangetast. Ik doe me wel voor als de koning van de katten bende maar helaas. Minoe of lady Laika van Gulpendal is hier de oudste dus de koningin.

Mijn oude bazin had mij alleen. Hier kan ik nog wel eens de andere katten op de kop zitten.  Zo ook Speed die heb ik vandaag maar eens een paar meppen verkocht. Hij wilde mij als springplank gebruiken om via mij uit de voordeur te piepen toen wij binnenkwamen van onze wandelingen.

Ik vond namelijk die auto rit nou geen wandeling.  De zon scheen toen niet zo als aan het eind van de middag. Ik wil wel drie keer op een dag uitgelaten worden aan de voorkant. Alleen moet er dan niet te veel verkeer en mensen en zeker geen honden zijn want die haat ik.

Dan ga ik liever speed nu maar pesten en die verveelt zich dus die loopt ook iedereen te treiteren. Ach ik mag Boris niet pesten en hij Minoe niet. Dat schept een band en voor Boris zorgen dat doet Annemarie wel.

We zullen zien want meneer moet nu wel wat gaan eten. Nou eten we niet veel.
Samen zijn we zuipschuiten lekker ijskoud water. Maar mijn beekval is nu gereserveerd voor Boris.
Dan heb ik de drinkbak boven en in het raam met een verwarming en zon lekker puh....

Nike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten