maandag 13 februari 2012

Boris krabbelt over eind

Kees liet zaterdag ontvallen als hij niet gaat eten dan heb ik het gehad en laten we hem maandag in slapen.
Niet voor dovenmans oren  en zeker niet bij Boris.


Langzaam begint Boris kleine beetjes te eten.
Hij krijgt van mij koude/lauw thee om de gal en lever te reinigen van lever vervetting in kleine spuitjes in zijn bek. Hij wil niet maar moet en wij worstelen.


Gisteravond 5 dentabitjes wiskas gevoerd door Kees gingen er in .
Net toen ik wilde gaan slapen wilde Poek en Boris er nog even uit. Ik werd er knettergek van.  Ik wilde slapen. In het spel van die twee doerakken en sluit Boris niet uit. 
Door de mandjes te wisselen kwam er rust. Ik was allang blij dat die kleine Speed niet ook nog even met Nike naar beneden kwam om het helemaal compleet te maken.
De kleine pakt mandjes af van de andere en daar is Poek en Boris een beetje de dupe van. Maar daar gaan we wat aan doen.


AM


Nu wil hij weer even naar buiten.

1 opmerking:

  1. Nou ja wat een opmerking ook!! Stel even voor dat jullie Kees in laten slapen als je niet naar buiten mag.....
    We hopen van harte dat je broer opknapt!
    groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen