vrijdag 17 februari 2012

Broer

Broer is de kat van mijn zus, die al heel wat jaren bij mijn ouders woont.
Zo mager is als een lat maar zich helemaal klem eet aan van alles.
De ouderdom gaf dat hij een lever vervetting had en speciaal eten moest hebben. Resultaat, zo mager als maar eten. Alles en als je even niet kijkt eet hij jouw bord ook nog leeg.
Dat is handig nu Boris niet alles meer eet vanwege zijn lever probleem.
Ik doe het allemaal bij elkaar in een bakje en breng het bij Broer.
Boris eet dus op dit moment niet veel en best.
Hier geeft dat een probleem in zin dat ik van alles heb staan wat ik kan weggooien. ->>> Broer
Straks bij Kees zijn er Poek en Speedy en Minoe die dat opvangen.
Maar dit weekend zullen eens met de dierenarts gaan praten of we nog wat kunnen doen aan alles te meer zijn kuur nu ook af loopt.
Er zit leven in hem en hoe andere katten nog steeds achterna en al niet meer.
Vanavond kan hij weer spelen met Poek en Speedy als die zin heeft.


Annemarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten