maandag 27 februari 2012

Oranje t shirt gezocht voor Boris.

Ja, het gaat zo goed met meneer dat die gisteravond de boel op stelten zetten met een golfbal. Hij ging de hele huiskamer en hal van Kees door. Voetballen met een golfbal. 
De mol en muis werden ook niet gespaard even zo de dolfijn van Minoe. 
Rennen en sprinten om niet gevangen te worden door Annemarie.  Later lag die nadat ik Annemarie haar cape in beslag had genomen op de rest van de cape en Annemarie haar schoot. Maar wilde maar wat graag verder gaan in spelen toen Minoe weer met haar dolfijn begon. 
Het werd een klein gekkehuis met die Boris en zijn streken.
Hij veroverd steeds meer in huis.


Ik moet meer en meer omlopen. Goed voor de lijn geef ik toe. En een sprintje trekken achter Boris als Annemarie en Kees het niet in de gaten hebben is ook niet gek voor mijn conditie.


Vanmorgen kwam hij met Annemarie mee terug naar bed nadat hij al 2 x voor de buitenlucht had bezocht.


Ps
Kees vindt me zo lekker ruiken nu Annemarie me voor ze me ging borstelen met Jean Peau "Tangle Repair " de ontklitter had in gespoten. Het is een soort katten after shave.


Nike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten