maandag 12 juli 2010

WK kater?

Ach, wat zal ik zeggen, ik had aardig wat getraind, met mijn oranje speeltje. Het mocht niet baten. Mijn strik had ik bij de tweede helft alvast maar in de ring gegooid.
Op naar de volgende sportieve uitting van Nederlanders eerste de zwarte cross in lichtenvoorde en daarna de 4 daagse. Te meer Annemarie daar aan meedoet.
Trainen heeft ze niet veel gedaan. Gisteren liep ze nog in de hitte 17,5 km van hier naar Boskoop.

Ik loop alleen van de achtertuin naar de voortuin als ik merk dat ze de deuren weer even tegen elkaar hebben open gezet. Van een slakke gang ga ik dan in een wat vlugger pas.

Toch, "jongens van Oranje" bedankt want jullie hebben ons overigens wel behoed voor een groter verlies van de Spanjaarden! Wij, katers hebben makkelijk praten maar het zelf doen kunnen Poek en ik zeker niet want dan struikelen we over onze vier poten.

Poek duikelt nu al vaak over zijn poten en lichaam in zijn spel. Wat een geinig gezicht is, moet ik zeggen.

Ik doe het veel behouderen met mijn harige poten. Vaak word ik dan ook door Annemarie en Kees uitgelachen. Het is zo`n komisch gezicht. Meneer Zwabber is aan de veer. Ik speel liever met iets wat op een prooi lijkt dan een bal of propje.

Nike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten