dinsdag 13 juli 2010

Hé hello ik heb nog al mijn tanden.

Hello everybody,

Hier zit ik lekker onder de tafel in de tuin in mijn Boedha zit te gapen. Tegenwoordig heb ik een groen bandje om zodat de buurt weet dat ik van iemand ben als ik aan de voorkant weer eens de kuierlatten genomen heb.

Het is een gek gezicht me zo gapen terug te zien maar Annemarie had me tuk. Zij weet als geen ander hoe goed mijn tanden en nagels zijn.

Tijdens het borstelen wil ik nog wel eens mijn tanden en nagels in haar zetten. Afgelopen zondag was het haar duim die mijn tanden tegenkwamen.

Ik houd namelijk niet zo van al dat geborstel. Helaas moet dat wel want ik ben de tuinzwabber en neem van alles mee. Zelfs slakken. Volgende week moeten we weer een pipet in de nek voor de vlooien en teken van ons lijf te houden. Dit is namelijk een vervelend teken gebied vanwege al dat water in deze omgeving.

Nike