vrijdag 16 juli 2010

Secretaresse is afwezig


Zo, helaas is Annemarie er niet. Ze is even een ommetje maken.
Daarom lig ik lekker in mijn tent te meuren.( van 54 km)
Ik was met mijn verkeerde poten uit bed gestapt. En had een ochtend humeur daar was Kees niet blij mee.
Daarom heb ik me gisteravond maar weer eens van de andere kant laten zien. Wil ik een snoepje verdienen moet ik mijn charmens maar weer eens in de strijd gooien.
Mijn grote ogen en mijn aandoenlijke kop werkt meestal al aardig maar mijn motor is ook niet verkeerd. Dus ik zal die maar eens flink aanzetten. Het was door de telefoon tot in Nijmegen hoorbaar. Ze vroeg of het niet wat zachter kon.
Het is ook nooit goed.
Bij Annemarie was de stroom uitgevallen en zijn de nodige bomen omgevallen in de straten om haar heen en waar ze gelopen had. Gelukkig was de pruimenboom al voor die tijd omgevallen.
En niet op mijn tent gevallen.
De tent is wel tijdelijk weer ingeklapt vanwegen het weer.
Het waait en vandaag zou het ook weer storm met onweer geven.
Daar houd ik niet van. Ik lig het liefst op het kussen in de stoel in de tuin.
Een als het niet anders kan op dat zelfde kussen in de eenzitter binnen.
Maar vandaag ben ik maar even bij Kees gaaan zitten om het goed te maken.

Je weet nooit of ik iets krijg!

Nike

Geen opmerkingen: