zondag 25 juli 2010

Terug van weg geweest!

Tja, de secretaresse van me is terug van haar weekje wandelen door het rijk van Nijmegen. Met dikke voeten en blaren typt ze nu vlug even de nodige tekst voor in zodat jullie ook weer bij zijn.
Mijn bazin Elena was hier gisteren ook. Ik op gedoft met mijn oranje strik lag haar op te wachten op het bordes voor bij de voordeur. Annemarie  mijn secretaresse was de voortuin aan het doen. Daardoor mocht ik lekker even op de tocht liggen bij de voordeur.
Elena was laat, maar ze kan niet goed de slaap vatten op de zolder. Daar is zij nu net zo als ik het afgelopen najaar na verbannen was, verbannen dan wel gegaan. Maar daar lijkt nu een einde aan te komen want meneer heeft haar gisteren een smsje gestuurd met dat hij haar een mail had gestuurd en in die mail stond dat hij haar verzocht een advocaat te zoeken. Aangezien hij de scheiding aan vroeg.
Onze reactie laat ik even buiten de tekst
Maar Elena en ik hebben lekker Russisch bij gekletst. Ik heb het met haar te doen. Ze mist me nu nog erger maar ik zit op dit moment uitstekend. Nu komt er misschien ook zo`n mooi adres voor haar. Ze heeft het verdient.


Nike


Tips voor Elena zijn van harte welkom en zullen haar toekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten