dinsdag 27 juli 2010

Wat ruist er in het struik gewas, Me


Wat ruist er in het struik gewas. Me, Nike de verdediger van Donsvlinder achtertuin.
En heb het lef in deze tuin te komen of ik maak gehakt van je. Nu blijkt in de Merenwijk ook een andere kater te zijn die de buurt terroriseerde. Gelukkig zit er nog enige afstand tussen die wijk en de onze maar het blijkt een irritante kwast te zijn die tot in het huis gehakt van je maakt. Nou Zappa van de achterburen durft niet meer in de tuin en Uk van hiernaast even zo.
Als tuinstoffer houd ik tevens de tuin bij. Het enige wat Annemarie niet zo leuk vindt is mijn verbouwing in de plantsoenen die ik als kattenbak gebruik. Ik vind het grind maar niks .Dus als ik de kans krijg omdat ze de mat terug leggen dan plas ik daar weer lekker op. 
Ik ben af en toe een irritante kwallebal.


Nike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten