zaterdag 31 juli 2010

Minoe is niet lekker

Mijn lieve Minoe, ik mag haar wel, is niet in haar hum.
Al een paar dagen is ze niet zoals ze haar hier in het Donsvlinder katten resort kennen. 
Resultaat: Annemarie, mijn secretaresse heeft haar dan ook op de arm mee naar de dierenarts genomen. 
Dat was voor Minoe wel een beleving, want sinds zij hier woont, is ze niet naar de dierenarts geweest. Zelfs niet meer met de auto op stap geweest. Nu, dus niet in de Mondeo waarmee ze hier kwam, maar met de KA naar de dierenarts. 
In de wachtkamer heeft ze ook de blits gemaakt, want zo op de arm of op de schoot van Kees wachtend op haar beurt bij de dierenarts. Dat hadden de andere wachtende cliënten voor dierenarts nog nooit meegemaakt. Ik overigens ook niet. 
Toen ze aan de beurt was, hebben ze haar omdat ze een antibiotica kuurtje kreeg voor uit haar hum zijn en diarree die ze had, ook meteen maar gechipt. 
Nu ben ik de enige die nog niet is gechipt, maar daar moet ik een bij een volgende dierenarts bezoek ook aan geloven al was het maar dat, dat mijn huissleutel wordt om naar buiten te kunnen als ze er niet zijn is.
Al vragen ze zich wel af of ik door dat deurtje Petporte pas. Gezien ik een gigant pers ben. 


Oh, ja, hoe is het met Poek, die eet zich een slag in de rond te. Te meer Minoe dus niet of nauwelijks eet, het is nog steeds niet bij haar of Poek te zien. Maar Poek voldoet volgens Annemarie wel aan de kattennorm 20 keer op een dag eten. Hij is de afwas jongen want alle bakjes leegt hij helemaal met zijn tongetje schoon.
Annemarie had gisteren 4 sneetje ei salade gegeten. Poek was toen buiten maar stond al weer voor de deur omdat hij Annemarie in de keuken had gehoord. Hij wist niet hoe snel hij bij binnenkomst in de gootsteen moest zijn om het mes van haar schoon te likken. Het is echt erg bij hem. Hij lust alles, is gek op geborsteld te worden. Valt niet uit wat vacht betreft. Geeft alleen af aan de laken die vanwege de hitte in zijn mand ligt.


En ik Nike i`m cool 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten