zondag 5 december 2010

Even niet geschreven

Even niet geschreven maar er is van alles gebeurd.
Er moesten een aantal katten met spoed een ander tehuis. Hun bazin was onverwacht overleden. Of Annemarie niet een angora kater wilde.
Nel uit de buurt hier kwam daarmee rond de 3 oktoberfeesten.
Voor de ander twee moesten als koppel ook een tehuis gevonden maar dat was sneller en voor wij ja en amen konden zeggen kwam er een witte spook bij genaamd Boris.
 Daar was ik niet blij mee. Hij heeft van die sirene kapsones. Met even een blokje wandelen is dat even gesmoord. hij mag niet naar buiten vanwege dat hij hier uit de buurt komt en anders terug loopt. Maar dat was nog niet het ergste. Midden in de eerste nacht vonden Poek en Annemarie dit klein scharminkel.
Eerste klas vlooien theater. Mager tot op het bot. Daar ik Kees nu wat aan het doen. Het speeltje van Poek zullen we maar zeggen. Ik heb Minoe, Capitein heeft Boris, ik wist niet dat Capitein van die kant was. En Poek heeft ....... als kind en speeltje.



1 opmerking:

  1. He Nike, wat een drukte bij jullie zeg. Hier alles lekker rustig en het wonen op een appartement heeft toch wel voordelen.
    Ons mams en de meiden zijn al weer druk met de kerstdingetjes en ik voornamelijk met slapen en spelen met Toby.
    groetjes, Koen
    Ps. ik moet van osn mams zeggen dat ze je mailtjes terugkrijgt.

    BeantwoordenVerwijderen