zondag 26 december 2010

boxing day en mijn kerstkadootjes

Sinds de kerstpakketten van Kees zijn geopend heb ik ook ik een kerstpakket. Mij kerstpakket is de kerstpakketdoos !
Daar lig ik de meeste tijd van de dag in als ik beneden ben. Hij is opgevuld met kranten en een fleece deken.
Als kerstkadootjes zie ik mijn wandelingen, de zalm waar ik van mee mocht snoepen en yoghurt die ik nu krijg. 
Al is het niet zo`n feest als anders om buiten aan de voorkant te wandelen met al dat sneeuw want ook ik glij dan een beetje uit.  Om de hele tijd met mijn nageltjes uit te lopen daar heb ik ook geen zin in. 
Ik snif nog aardig soms maar ik lig nu veel boven de verwarming in de vensterbank tot ergernis van Speedy gezien zijn geliefde mandje achter mij ligt.
De boom hanger, hij studeert voor kerstbal zullen we maar zeggen. 
Hij heeft aan Boris de clown nu ook een aardige speel maat. Al loopt die ook achter mij aan. 
Minoe is nu alleen maar boos gezien ze net zo als ik nog niet echt lekker in haar vel is.
Capitein snift nu weer door ons twee, maar Boris hoor ik ook nog wel eens. Poek heeft het nu soms ook maar die slaapt of is veel buiten, de voorkant verdedigen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten