woensdag 22 december 2010

crisis in de kattenbende

Ik  ben zo ziek en wie me nu heeft aange-stoken weet ik niet. 
We zijn volgens de dierenarts verkouden en hebben niet de kattenziekte.
 Boris was 10 dec die als eerst nies aanvallen kreeg. Dus daar werd meteen door Annemarie naar de dierenarts gegaan. 
Een paar weken er voor liep Capitein te hoesten en leek het wel of hij er in bleef. Maar eigenlijk lopen we allemaal al vanaf september te kwakkelen.
Capitein heeft vanaf dat hij hier is een zwakke darm. die moet nu omdat hij niet goed op de medicijnen reageert een lichte dosis hebben van inmodium hebben om diaree te voorkomen. Nu heeft hij ook een tweede dosis voor zijn verkoudheid moeten hebben. Maar wij hebben hem nu ook met ons sniezen aan gestoken. 
Maar ook ik ben aangestoken en Minoe en ik zijn er het zwaarst aan toe. 
Al zijn we nu naar de kuurtjes  aan de betere hand.

1 opmerking:

  1. wat een toestand zeg bij jullie!! gelukkig gaat het de goede kant op. Als ik jou was bleef ik lekker binnen bij de kachel op een kleedje liggen.....doen wij ook!
    groetjes en beterschap Kees

    BeantwoordenVerwijderen