woensdag 11 april 2012

laatste nieuws

Vrolijk Pasen  en deze haas was niet voor ons. Even zo ook de eitjes en likeur.


Wij hebben de Paasdagen lekker  binnen moeten vieren dat heeft als gevolgen dat Speedy  het huis verbouwd met Poek en Boris. 


Poek zocht daarom bij tijd en weilen zijn heil in het raam. Daar wilde ik alleen in liggen en Minoe vond dus dat ze zich er ook mee moest bemoeien.



 Dan ga ik maar naar buiten in de echte zon liggen en klim ik via de stoelen wel op de tafel.

 Nou, weet Annemarie dat ik niet van foto's maken houd. Gevolg.




En nu is mijn fotosessie afgelopen want ik ga liggen. 


Tja, Bernard je ziet het, ik leef weer helemaal op maar wat betreft mijn dieet daar heb ik het nog wel een keer met je over. 
Nu heeft Boris dezelfde problemen waarschijnlijk. Spugen en niet het eten eten wat hij moet. Brokjes zijn not done. Maar gisteren was hij drijf nat en de vorige keer toen het mis ging net daarvoor ook . Gelukkig had Annemarie zalm gehaald en dat eet hij nu in kleine porties wel en dat blijven tot nu toe ook binnen.
Boris en ik willen ruilen. Ik zijn sensible 33 en dan jat ik Britse korthaar brokjes van Royal canin  voor hem. De rest Minoe , Poek en Speedy moeten dan maar mijn Royal Canin Urinary S/O kattenvoer eten.


Overigens had ik op Goede Vrijdag geen goede indruk achtergelaten bij  Kees en Annemarie Volgens hun was ik al weer beter want ik had het op Boris gemunt en even een kleine knok uitgelokt met zijn komst. Tja, ik zoek het wel in mijn soort. Boris kan ik aan. 


Buiten schijt groen geel als ik al mensen tegen kom die ik niet ken of honden. Dan ren ik het hele parcour dat we net hebben gelopen op een holletje terug, met Annemarie achter me aan. Ze weet dat ze me dan niet zo maar kan oppakken want ik kan dan helemaal door het lint gaan. Blazen en brommend ga ik terug naar huis. Veilig op adem komen in de achter tuin. 


Spelen met mijn speeltje of met fluffie, molletje, of mouse.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten