woensdag 25 april 2012

Ik ben stout en wat de andere hebben lees zelf maar

 Ik heb Annemarie gegrepen 
 Eigen schuld, Annemarie was het zat dat ik als het mij te lang duurt (er was op ons pad een tijdelijk versperring van uitstappende mensen) om draai en de hele weg terug loop. Terwijl we zo dichtbij huis waren en toen werd ik van achter gepakt en daar houd ik niet van.  Zeker als het donker is. Daarom beet ik stevig en weigerd los te laten. Je weet dat ik dan bijt maar dit was gemeen, geef ik toe. 
Dus Annemarie zit weer onder de medicijnen. Tetanus had ze al op 5 nov 2010 gehad.( is tien tot 15 jaar geldig) Maar ze wist dat ze meteen naar de huisartsenpost moest om er na te laten kijken, maar is daar niet juist behandeld. Ze zou er 4 pillen per dag moeten volgens de beschrijving en met natte watten afdekken om het vuil eruit te laten komen.
Het vuil zou er zo mooi uit trekken, mooi niet.  Vanmorgen werd ze met een dikker hand wakker en is ze nog naar haar eigen huisarts geweest. Vanmorgen en gisteren al met dettol / Badedas classic geweekt. De medicijnen zijn verhoogt naar 4 pillen per dag en ze heeft een tube dat de bacteriën moet doden op en rond de wond. Van binnen uit moeten de pillen hun werking doen.



Boris daar in tegen ging gisteren laat in het gevecht met één van de buurkatten en met gevolg een wond en weer een nagel afgebroken. Annemarie heeft hem binnen weten te krijgen en met zijn poot in de Dettol gezeten en binnen gehouden voor de nacht. Vandaag in de gaten gehouden en vanavond zalm met medicijnen gegeven voor zijn weerstand en lever om te voorkomen dat het weer mis gaat.



Kees belde vroeger (aan het begin van de avond) dan ooit op zijn mobiel naar Annemarie. Poek was vanmorgen naar buiten gegaan maar niet thuis gekomen en om 10 uur was hij voor zijn werk in de buurt en heeft hij nog even gekeken of Poek intussen thuis was. Nee, maar vanavond bij thuiskomst vond hij Poek met een de havende kop en nu ik hoop dat hij toch naar de dierenarts gaat. Hij at maar gaf daarna op de bak geen sjoegen. normaal zou hij na het eten naar buiten zijn gegaan. Zelfs als zo als nu regent maar nee.!


Verder Nieuws volgt tzt

Nike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten