zondag 22 april 2012

Ik heb het helemaal voor elkaar


Vandaag werd er voor ons eten gehaald.  Voor Speedy, Minoe en Boris was er natuurlijk kipfilet, voor die drie en Poek is er ook voor het weekend  Excellent blikjes in de smaken tonijn met garnalen en tonijn in tomatensaus.( raar dat je die niet in die mini's kunt krijgen.Dan hadden wij er mee kunnen spelen)
Maar ik word ook niet vergeten en eigenlijk, in deze nieuwe ton van Royal canin komen de sensible 33 brokjes  voortaan te zitten. Deze ton kreeg je alleen als je meer dan 10 kilo nam. Nou, kees heeft de boodschap begrepen ik wil mijn laaste levensdagen/jaren niet alleen maar  Urinary S/O kattenvoer brokjes van Royal canin eten.  De dierenarts kan me de bout hachelen. 
Er is vandaag met De Royal Canin korting van een extra 10,- euro,voor 50,- dus 10 kilo sensible gehaald. Hiep hoi


Krijg ik ook zo`n ton voor mijn Britsch korthaar brokken.
Als Nike voor zijn sensible 33

Ps. mensen van Royal canin kunnen jullie er niet voor zorg dat Ranzij voortaan ook de Britsche Korthaar 
brokjes heeft want mijn vriendinnetje Minoe en mijn pest maatje Boris zijn nu een beetje teleurgesteld . Die hebben die liever.

Nike

Overigens : snap niet dat Boris voor Britsch korthaar wil doorgaan. Oké, hij is een schoffie zijn bijnaam Boris Boef waardig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten