donderdag 26 april 2012

Boris en zijn poot

Af en toe kun je met de Sony telefoon van mijn poezema hele leuke fotoreportage maken.


Zoals deze vanochtend van mij.
Ik zat bij mijn baas op bed in het boeddha zitje te dommelen.
  


Mij zere poot vooruit.
zie bericht hiervoor betreft hoe ik aan mijn zere poot kom!
 Dan kan mij poezema even kijken hoe de dettol zijn werking heeft gedaan. 
Het ziet er toch goed schoon uit niet waar. 
Ik mag ook niet naar buiten als het regent en in de nacht.

Detail van mijn poot




 Als jullie het niet erg ga ik nu even verder mediteren, dan wel dommelen!!
Boris Boef

2 opmerkingen:

  1. Boris toch! Je gaat toch 's nachts niet naar buiten?? Dan hoor je op je baasje te passen en te waken!
    Sterkte met je poot hoor.
    De Katermansjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij mag nu ook s nachts tijdelijk niet naar buiten

    BeantwoordenVerwijderen