zondag 27 november 2011

Ziek en ziek

Ziek en ziek van alles een beetje.
Ik hoor dat bij stichting kat in nood van alles mis is. Willemijn de oude buurvrouw van ons, mij Nike en mijn oude Oekraïense bazin Elena die voor mij via stichting kat in nood en Klaske van Mendele die door het bestuur van die stichting werd gevraagd of zij iemand wist voor een enorme pers, me Nike. Ja, die wist ze want Klaske kende intussen Annemarie en haar voor liefde voor perzen. 
Daarop kwamen Annemarie en Kees bij ons kijken en om te weten wat voor heer ik was. Ik zou ik eerst bij hun komen wonen.
Dat hebben Klaske en zij geweten, want ik ben niet voor de poes. Als ik namelijk weg liep en gevangen moest worden was mijn schrik reactie dat ik je helemaal open haalde en beet met het enorme gebit van me. 
In tussen is het dat ik nog steeds bij hun woon en Kees de liefste van de twee vindt, maar dat is meer omdat Annemarie mij ook moet kammen, dat is niet mijn favoriet hobby en na de komst van Boris besloot zij handschoenen te kopen voor rozen en doorn hebbende bramen om mij en Boris te kunnen kammen want onze klauwen en tanden was ze zat met het kammen van ons.


Maar ik ben Klaske van Stichting Kat in nood, Willemijn de oude buurvrouw en vooral Kees en Annemarie dankbaar dat ze mijn leven toen hebben gered. 
Kees en Annemarie hebben het afgelopen weken mijn leven ook weer gered toen het helemaal mis met me ging .
De dierenarts wilde me toen al in laten slapen maar mijn Oekraïense oude bazin moest dan eerst op de hoogte gebracht worden dus kreeg ik een nieuw kuurtje en prikken en daar reageer ik volgens Annemarie niet goed op maar toen ik vorige week zondag op het nieuwe kuurtje over ging, ging ik sprongen vooruit en presteerde ik die ochtend het weer eens om op Boris te gaan jagen. 
Annemarie heeft me toen tot de orde geroepen en dus betrapt dat ik aan de betere hand was terwijl ze zaterdag dachten dat mijn laatste uurtje geslagen was.
 Mis,  ik heb ze weer eens allemaal tuk.
Annemarie heeft mij het snelst door, want ik weet Kees wel om mijn vinger te winden maar Annemarie niet dus. 


Kees ontdekte deze week dat ik gek op makreel ben. Volgens hem ben ik nu pas echt ingeburgerd want ik weet nu waar je lekker hapjes kunt krijgen.
Worst van, van de Zon en de Hema. Zalm en makreel van de beste visboeren uit Leiden en omgeving. Melk alleen als het vers is en niet van zoveel dagen oud. Ik kan bij keuringdienst  van waren gaan werken volgens hun.


Annemarie, ik wil nu wel even een blokje met je om.
Nike ps, zo ziet je ik heb mijn personeel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten