zondag 27 november 2011

Mijn St . Nicolaas cadeautje heb ik binnen


 Bedankt Willemijn,
voor je mailtje.
Ja, ik maak er een mooie boel van.
Maar de worsten van de slagerij de Zon, zijn ook niet te versmaden en al genoemd in het tv programma van "de wereld draait door" door de dichter Nico Dijkshoorn.



Gisteren heb ik mijn St Nicolaas cadeautje gekregen. Een nieuwe halsband, maar niet zomaar één maar één met led verlichting.





 Annemarie had al aan mijn tuigje als ik s avonds wilde wandelen een soort verlicht bandje of een flikker lichtje maar mijn haren en streken zorgde ik er voor dat je mij in het donker dan toch niet zag. 
Daarom ben ik vanaf nu de kleine ambulance van Leiden want je kunt hem als 1x drukt laten flikkeren. 2x geeft hij licht en na een half uur dan gaat die automatisch uit. Maar dan zijn we meestal terug. Overigens blijf ik nu liever binnen, het regent pijpenstelen het ene moment en het ander moment schijnt de zon maar de wind weet ook mij helemaal doen op waaien.

Dus liggen wij heren allemaal graag in onze mandjes of plekjes


Nike






Geen opmerkingen:

Een reactie posten