zondag 27 november 2011

Eindelijk !

Eindelijk zit er beweging in! Elena heeft te horen gekregen dat haar aanstaande ex vervolgd wordt voor stalken. Nu nog de scheiding er door en dan weten we meer. 
Wie Elena haar auto krijgt en wat de rechters van meneer de advocaat vonden. 
Mijn oude bazin Elena achtervolgen en lastig vallen, inbreken en haar woning door zoeken naar de auto papieren. Met het rijbewijs van Willemijn vandoor gaan. Omdat Willemijn ooit zijn tweede vrouw een sleutel gaf van haar woning voor nood gevallen. Daar jaren later misbruik van maken omdat je die nog had. 
Dat noemt zich een advocaat!  Kees zegt dat noemen wij geen advocaat hier. Dat is een meneer die niet weet hoe je echt als advocaat moet gedragen.
Ik hoop dat Elena gauw weer een andere woning krijgt zodat ze nog een keer helemaal opnieuw kan beginnen. Ze heeft het verdient dat ook zij een beetje geluk leert krijgen en kennen. Bakken met geld en ongelukkig is ook niks. 
Ik zit dan beter, met wat water bij de wijn heb ik een warm huis. Leer ik samen te spelen, leven en liefde te delen met andere soort genoten. Ik ben niet de prins op de erwt maar een heer die mocht leven !!!


Nike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten