dinsdag 8 november 2011

Ik ben niet in mijn hum, mijn secretaresse neemt het even over.

Nike is al een paar weken niet lekker, dan nog een vlooienplaag 
In eerste instantie was het zijn gebit. Daar had hij vorige week vrijdag een kuur voor gehad, die was nog niet afgelopen. Afgelopen zondag na het ontbijt en buiten geweest te zijn, was meneer naar zijn eigen vertrouwde oude mand gegaan.  Daarna liet hij zich niet meer zien dat is niets voor Nike. 
Gezien zijn medicijnen ben ik begin van de avond zijn tweede medicijn maar gaan brengen en vond ik hem in een ander mandje op de slaapkamer met vochtige ogen. 
Toen later Kees ging kijken had hij ook een vieze neus. Maar zijn zwaar ademen en niet willen drinken baarde ons zorgen.
Dus maandag naar de dierenarts. Nu heeft hij zwaarder medicijnen en ging bij terugkomst meteen weer naar bedje.
Gisteravond kwam hij naar beneden en dachten we even of hij zijn vaste loopje wilde maken met mijn vertrek. Het werd zitten buiten bij de voordeur op de mat. Dan maar weer naar binnen lobbes. Bij mijn aankomst in Nijmegen, was  hij weer naar beneden gekomen om even op Kees zijn schoot te klimmen.
Vanmorgen was hij nog het zelfde betreft zwaar ademen. Maar was wel bij Kees op het bed geklommen. Vanavond kwam hij wel bij Kees zijn thuis komt naar beneden om zijn melk te vragen als de andere katten eten krijgen. Zelfs twee keer. We hopen dat dat door zet. 

Annemarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten