woensdag 4 augustus 2010

Willow


Wel dit is nu Willow, bijnamen:
kapitein Rob of 
piraten Bob. 
En ik, ik mag hem niet. Waarom een indringer die mij van de troon stoot wat leeftijd en mannelijkheid.
Daar heb ik dus al een standje voor gehad. 
Hij is net zo welkom als ik. Hij is ouder dus moet ik wat meer eerbied hebben. Aangezien hij een korter leven voor de boeg heeft dan ik. Dus ik moet niet zo blazen en tieren als hij langs komt want veel zal hij niet doen als alleen slapen, wandelen, eten en rauw mauwen om een aai, aandacht en knuffels.
Hij heeft maar 1 oog en waarschijnlijk heeft hij daar ook al staar in en is hij ook wat doof gezien hij bleef slapen terwijl de stofzuiger om hem heen ging. Maar hij schreeuwt rauw mauwend naar aandacht die ik ook wil. 


Nike 

1 opmerking:

  1. He Nike, er is voldoende dierenliefde voor elke kattenman bij jullie hoor! Natuurlijk moeten jullie ff aan elkaar wennen dat is logisch maar gedraag je wel waardig!
    Van harte trouwens met je baasje! Ik hoop dat jullie vandaag ook een beetje feest hebben!
    Groetjes en veel plezier voor je nieuwe vriend!
    Kees Katermans

    BeantwoordenVerwijderen