dinsdag 10 augustus 2010

Ik ben stoute kater


Tja, ik ben betrapt. Ik was weer voor kleine baviaan aan het klimmen geslagen op onder andere de keuken tafel en op weg naar de brokken van Minoe en Poek in de keuken. Helaas Annemarie zit wel achter de computer maar heeft haar ogen niet alleen daar op gericht. 
shit en voor ik het wist stond ik weer op de grond. Met een lichte klap op mijn kont.Daarom ben ik maar weer naar mijn slaapkamer gegaan. Annemarie is vergeten dat het brokjes zijn voor darmprobleem katten gemengd met brokjes voor Perzische katten. Ik heb last van mijn darmen en ik ben toch een Perzische kater of heb ik het mis.
Nina wil mij wel hebben het nichtje van Kees al was het maar om mijn kop en betoverde (koplampjes) ogen. 
Nike

1 opmerking:

  1. Hai Nike!! Slaan hoef je NOOIT te accepteren. Een met zachte stem gemaakte terechtwijzing is immers meer dan genoeg voor een beschaafde pers.
    Laat ons mams het maar niet lezen want die is daar heel hard in.
    Verder is het zinloos om als baas te denken dat wij niet aan andere brokjes komen. Wij hebben hier ook twee soorten en iedereen kan aan alles knabbelen.
    Dus: wees maar lekker stout en eet van alle brokjes
    groetjes!! Kees

    BeantwoordenVerwijderen