vrijdag 6 augustus 2010

De stoelendans is over en ik heb gewonnen

Zo de verjaardag heeft tot 2 uur geduurd en Kees en Annemarie lagen om half drie in bed. 
Maar ik heb mijn stoel terug.
Gisteravond heb ik nog tot heel laat op het terras gezeten in mijn eigen stoel met alle rokers, die buiten moesten roken. Het was fris en daar kwamen de hapjes niet. Ma stop met roken want dan mag je lekker binnen zitten.
Vanmorgen zijn Annemarie, Minoe Kapitein Rob en ik weer nadat Kees naar zijn werk ging terug naar bed gegaan. Terwijl Annemarie geen alcohol heeft genuttigd, is ze vandaag een beetje aan het typen met een houten kop. 
Het zou vandaag een mooie dag worden, het begon goed. Gisteren was het koud. Ik ben net zo als Annemarie en Minoe niet lekker en hebben een beetje buikloop.
Volgende keer als ma en de rest komt krijgen jullie" Hemelse modder "dat is een heerlijk chocolade taart. De rest van het gebak kan vandaag in de vriezer voor een volgende keer. Ik houd het bij mijn brokjes en en de 2 snoepjes, zei het dat ik tegenwoordig een kaper, dan wel een brokken dief te heb in de vorm van Kapitein 1 oog. Hij lust er wel pap van. Die boef. Maar hij blijkt van alles te lusten. Gisteren heeft hij zich aan alle aandacht en lekkertjes te goed gedaan.


Nike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten