woensdag 12 oktober 2011

Nike in de bocht.

Tja, deze keer schrijf ik eens wat. Altijd de secretaresse zijn van meneer, schrijf ik nu zelf maar eens wat over meneer.


Hij heeft spatjes gekregen. 
Gezien hij bij onze komst niet meer in zijn mand wilde hebben we die op de kast gezet. Maar nu maakt meneer het wel heel bont. 
Nike heeft bijna alle manden nu gekraakt en zelf het plaid van mij wat Minoe graag gebruikt om in te liggen, is gisteren door hem gekraakt om in te liggen.
Minoe en Poek hun manden zijn nu ook al door hem beslapen. Ons bed, even zo, aan de poot afdrukken te zien.
Van voeten vegen heeft hij nog nooit gehoord.
Maar gisteren was meneer Nike not amused dat ik hem wilde oppakken om naar huis te gaan. Dus dacht hij mij te grijpen. Nou, mijn reactie mag je wel raden en nu naar huis en gauw. Ik was het zat, altijd als ik naar Nijmegen wil, wil meneer nog 1 keer even een ommetje maken. Liefst het grootste ommetje wat hij dan kan bedenken en lekker treuzelen.
Ik geef toe, dat die dat dan mag maar nu het donker is, bij mijn vertrek, kan ik hem niet los laten lopen en dat heeft als gevolg dat Nike zich bedreigd voelt in het tuig aan de rolriem. 
De kleine spelbreker is Speedy die dan komt dollen en daar is Nike dan ook niet blij mee.
Als clown rent hij dan weer voor hem uit of komt ons vanuit een struik bespringen. 
Helemaal erg wordt het als Boris en Poek ook nog achter mij aan lopen als een fanfare.

Annemarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten