zondag 30 oktober 2011

Happy halloween!



Nou, niet voor mij vandaag tijdens mijn weekend ommetje drie keer voor hond uitgemaakt. 
Ik, een Oekranische classic pers.  Ik ben dus met mijn ziel en zaligheid onder de arm vandaag voor woefs uitgemaakt. Dat zijn beesten die ik het liefst alleen tegen kom als ik zo als vrijdag naar de dierenarts moet.
 Ik was knorrige en brommend. Daarnaast was Annemarie het ook zat. Kees maar liep te vertellen dat er iets met me aan de hand was en niet naar de dierenarts ging. Annemarie was plankgas naar Leiden gekomen en dan belt er zakkenwasser op dat hij zijn camperbusje nu toch kan kopen terwijl wij naar de dierenarts moeten. Nou, ik en Kees hoefden niet zo. Ik at weinig maar toch woog ik bij de dierenarts 7 kilo schoon aan de haak. Ik kan wel wat minder eten. 
De verhoging en de rode plekken in mijn mond gaven aan dat ik de nodige prikken en pillen mee moest krijgen. Dat wordt lachen met Kees. Annemarie is van de harde hand dus die weet ze wel bij mijn binnen te krijgen. Morgen moet Kees op mij oefenen. Voor Annemarie naar Nijmegen gaat.  Anders moet ik mee en daar ben ik me aan het over beraden.

Annemarie maakte vorig jaar deze halloween pompoen  met ons erin verwerkt en dit ben ik!
Ik wist alleen niet dat ik zo licht kon geven.
 Deze is Minoe 



 Dit waren Boris en Kapitein een oog 

 Poek en Speedy













Maar op dit moment ben ik mooi onder de tweede pil uit gekomen niets tegen Annemarie zeggen!

Nike







Geen opmerkingen:

Een reactie posten