dinsdag 19 juni 2012

Ik ben van mijn .....

Annemarie had niet zo veel zin in wandelen met me zonder handschoenen die had ze thuis laten liggen. Overigens heeft ze nog niet gevonden.
Daarom dat Kees maar met me ging vrijdag. Ik natuurlijk mopperen en blazen als hij mij wilde corrigeren en inhalen. 
Ik, een kater van stand daar hoor je zeven stappen achter te lopen. Boris en Speedy nemen al een loopje met me. Ik dacht dat Kees wel beter wist. Niet dus!
Zondag ging ik met Annemarie wandelen terwijl het voetballen was, ik schrok  van getetter etc bij dat enige doelpunt van Nederland want het was muisstil buiten tot dat één doelpunt. Ik wis niet hoe snel ik thuis moest komen. 
Daarom ging Kees veel later die avond opnieuw. Annemarie heeft me op mijn poten moeten zetten want ik wilden het niet geloven. Maar ik viel van mijn ..... Ze gingen samen met mij uit. Toen Kees riep waar zijn die andere belhamels. Ik dacht, oh nee. Boris was net naar bed gegaan, maar dat kleine ding, Annemarie had hem al zien voorbij sprinten. Ja, daar kwam hij onder de auto van de buurvrouw uit. 
Maar ik wilde niet verder want er was wat vreemds op komst. Het was de gewonden Felix van de flat. Annemarie heeft zijn bazin zaterdag een van onze rolriemen uitgeleend, die zijn veel lichter dan een hengsel van Felix zijn baas haar handtas. Felix en Speed hadden een nieuw spelletje uitgevonden door met het koord van die rolriem te spelen. Speed zag nu ook voor het eerst een kat met een kap op. 
Felix(16 jr) is brood mager omdat ze dachten dat hij kanker in zijn bek had, maar dat was niet zo, want dan had hij al dood moeten zijn. 
5 weken geleden kwam hij daarnaast ook thuis met een groot deel van rug open. Daarom wordt hij nu aan de lijn uitgelaten en met de rolriem van ons is dat nu een feest! Alleen met Speed erbij? Daar moet Felix nog achter komen. Maar hij en Speed zien het koord als een spelletje.


Nike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten