zondag 10 juni 2012

IK ben jarig!!!!!

Vandaag ben ik twaalf geworden in een mensenleven.
Al twee keer wilden ze me laten inslapen.

  1. de dierenarts in Valkenswaard als ze voor mij geen thuis vonden. Nou meneer de dierenarts ik heb het beter dan ooit. 
  2. deze keer was het omdat ik zo ziek was maar Annemarie vond dat ik de kuur nog maar eens moest hebben en ze had gelijk. 
Daarom ben ik nog en ben ik vandaag 12 jaar geworden in mensen leven. Voor een katten leven is een hele tabel en in rekenen ben ik niet goed. Daarmee ben ik nu wel ook twee jaar in Leiden. Deel ik het leven met Minoe Poek Speedy en Boris niet te vergeten.


Tja, wie voor mijn verjaardag komen dat weet ik niet. Ik zie wel.
Ik hoef alleen maar wiskas dentabitts voor mijn verjaardag. Sensible 33 van royal canin.


oh, of je moet met me willen wandelen want dat vind ik ook leuk.
Carlijn de zus van Annemarie bood me een weekendje Den Bosch aan. Nou, nee ik blijf liever hier.  Een auto ritje alee maar wel hier terug komen want dit is mijn thuis!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten