zondag 18 september 2011

Niet in mijn hum!!

Tja, wat er met me is. Ik snoep van de verkeerde dingen?
Ik krijg melk een druppel. Ik vreet de sensible 33 brokjes als ik de kans krijg.
Annemarie is dat nu zat, dus moet ik nu mijn eigen brokjes weer eens eten en meer bewegen want ik woog vanmorgen 7,5 kilo en dat is te veel. Dat wordt weer aan de wandel met haar en door haar achter de vodden gezeten dat ik harder en meer loop.
Nu lig ik me lekker op te warmen in de het raam op de vensterbank. 
De brokjes in de vensterbank en op de grond zijn nu weer mijn brokjes. Voor de sensible 33 brokjes moet ik nu springen/ klimmen. Dat doe ik alleen maar als ik er echt zin in heb. 
Daarnaast houd ik niet van de Britse korthaar brokjes die op de slaapkamer van Kees en Annemarie staan, want dat ben ik niet.
De vensterbank is een hobbel die nog binnen mijn marge van springen en klimmen geld. 
Maar zo je ziet moet ik van Annemarie weer onder het strengere regime, afvallen meer bewegen etc.


Nike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten