woensdag 6 april 2011

De dierentuin is haast compleet en heeft iemand een waterkanon

De dierentuin is haast compleet.
Ik ben de kleine baviaan. Zeker als ik heel bedachtzaam loop omdat ik bang ben voor wat komen gaat.
Speedy die overal al boven op klimt en als een slinger aapje zijn hoogste plek zoekt .  Hij klautert op zoek naar nieuw avontuur. De conifeer in de achtertuin is nu een plek om bij uitstek eens van dichtbij nader te onderzoeken. Opzoek naar de vogels die daar  huizen. Maar niet voor dat hij gegeten heeft want met een lege maag begin je niks vindt hij dat heeft hij wel weer van Boris Boef de olleke ijsbeer uit het gezelschap geleerd.
Door dik en dun vliegen ze door het huis en tuin. Elk obstakel of het nu Poek, Minoe, Capitein, de bakken, banken, tafels of ik ben, niets is hun te dol om als hindernis baan te gebruiken maar zo hoog als Boris soms springt dat moet hij nog leren. Boris springt zo van de grond op het aquarium. ( ca. 1,25 cm) Nee, daar is speedy een beetje huiverig voor. Daarnaast luistert Boris wel beter. Want dat boomhangen is leuk zeker als de lichtjes aangaan en het donkerde en donkerde buiten wordt. Alleen is Annemarie strenger en haar commando kun je maar beter naar luisteren, anders dan krijg je met water stralen te doen is mij verzekerd. We wachten af.

Nike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten