dinsdag 12 april 2011

Als de zon schijnt!

 Als de lente komt, nee liever moet de zon schijnen dan zijn we allemaal in ons element.
Zelfs Capitein haalt dan dingen uit waar Annemarie versteld van staat. Via  een doos als opstap naar de stoel op een tafel springen zo als hier om daar dan lekker te zonnen.
Zelfs ik houd dan graag mijn me-ditaties in boeddha zit in de zon zoals hier. Gelijktijdig laden we ons in de zon dan lekker op. Dat hebben wij katten allemaal gemeen. 
Zelfs Boris mijn aards rivaal die ik graag volg als een schaduw met als gevolg dat Annemarie ons als duo een nieuwe bijnaam heeft gegeven peper en zout. Wie peper en zout is is wel duidelijk. Af en toe knokken we even en dan hebben we beide met Minoe te doen die dan tussen ons komt. Tja ik wil graag weten wat Boris allemaal doet. Boris niet en die deelt dan klappen uit! 
Capitein doet alleen maar slapen, eten en een loopje naar buiten of van de ene lig plek naar de andere gaan en kattenbak. 
Boris mag er via de voordeur sinds kort altijd uit en ligt maandags graag achter Annemarie haar auto  in het bloemenperk zoals hier, wachtende op vertrek!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten