vrijdag 5 juli 2013

Nike 13 jaar

Vandaag ben ik dan volgens mijn oude baas echt 13 jaar.
 Kees Scharloo had zelfs een scholletje gehaald want hij eet slecht.  Maar geen zin in.
Afgelopen weekend drie dagen bij de dierenarts gezeten omdat ik last heb van nierfalen  en dus gespoeld moet worden. De brokjes ervoor heb ik  twee dagen gegeten.  
Daarna heeft Kees me weer één dag tot eten gekregen met koffiemelk erbij.  Drinken doe ik wel als de beste, afgewisseld met melk Gezien ik moeilijk poep  hebben ze daar wat van de dierenarts voor gekregen, maar dan nog  komt  het als knikkers nog steeds maar mondjes maat eruit. Daarom eet ik  al twee dagen niet meer
Vandaag bracht Annemarie andere brokjes mee ( oude brokjes die al maanden in een blik zaten ) en naar twee dagen eet ik die brokjes wel, vraag me niet waarom maar ze zijn lekker.  
Lopen wil ik wel heel graag .

Vandaag de volgende jarige Jet  ( Ford Taunus 17N P3 is namelijk 10 juli  50 jaar op de weg) met Kees geïnspecteerd  en  is Annemarie met mij in de grote weide wereld van de Merenwijk. gaan trainen voor de 4 daagse 


.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten