vrijdag 13 juli 2012

Boris Boef heeft zich weer in de nesten gewerkt

Tja, ieder 4 daagse ben ik er bang voor, dat een van mijn katten gejat word.
Maar Boris doet het zelf. Hij laat zich insluiten in het huis van de buren.
Zij zijn blijkbaar een paar dagen weg. Hun jongste zoon, die tijdelijk thuis woont is er ook niet. ( gelukkig niet het land uit aan de auto te zien)
Gisteravond kwam Boris niet zoals altijd een aantal keer op een avond melden.
Vannacht half vier werd ik wakker met een onbestemd gevoel, nog eens geroepen en toen kreeg ik heel zielig antwoord en wist ik waar Boris zat, in het huis van de buren.


Hij wil graag spelen met andere katten of samen zijn met andere katten en dit is het gevolg.


Maar we hebben van hun geen telefoonnummers.


Met veel  omzwerving één van de kinderen de oudste zoon kunnen bereiken en die komt  over een uurtje in de buurt en zal dan hem bevrijden.


Intussen heeft hij natuurlijk ook hun eten opgegeten. De Boef

Geen opmerkingen:

Een reactie posten