woensdag 4 januari 2012

Gelukkig nieuwjaar en mijn voornemens

Goed begin is het halve werk. Voor iedereen de beste wensen en gezondheid toe gewenst. Voor mij geldt dat zeker lag ik een paar weken gelden nog kantje boord dankzij Kees en Annemarie ben ik weer helemaal de oude. 
Voor het nieuwe jaar is: 

  1. kat en muis spelen met Boris één van de leukste plagerijtjes van mij. Hier kijkt Boris hoe ik erbij zit. Maar vlak hem niet uit want hij heeft ook van die komische standjes. 
  2. Kees uitdagen met de planten spuit want ik mag Boris niet meer plagen in zijn slaap. Ik doe niks maar toch lekker treiteren.
  3. Kees naar mijn hand zetten met melk en makreel. Daar houd ik het maar even bij.

Annemarie gaat naast alle andere dingen die ze doet voor dierentolk leren en proberen met ons te praten via gedachten wisselingen. Kijken hoe ver ze kan komen en beter gezegd tot hoe ver ik haar laat komen.
Ze heeft het boek van Irene Praat "Dieren tolk"deze dagen verslonden. Alle tips en opdrachten gaat ze tzt doen. Ze heeft het hier laten liggen in de hoop dat Kees het ook gaat lezen. 
Kees weet precies wat ik wil eten en Annemarie is er voor de uitjes en .... Maar gisteren ben ik voor haar vertrek nog even in het donker met mijn flikkerband om gaan wandelen en Kees zijn garage gaan inspecteren. 
Elena mijn oude bazin wil graag dat ik haar huis ga inwijden. Daar moet ik nog eens diep over nadenken of ik die lange ritten nog wel wil maken. Kijk, met Annemarie mee, waar die woont dat interesseert me mateloos want alles wat Boris mag wil ik ook. Daarnaast kom ik dan weer terug op mij nu vertrouwde stek. 


Annemarie heeft me de trap op zien racen en ik wil nu ook wel eens Speedy op de kop zitten in zijn spel. Maar of ik dat op mijn oude dag volhoud. 


Boris is ook net zo als ik liever lui dan moe al hoewel die toch vaak met Speedy het huis hier op stelten zetten door van beneden naar boven te vliegen. Speedy doet dat graag met Poek en Boris
oh, ja
 4.  ga ik maar trainen zodat ik ook eens mee kan spelen. Geregeld lig ik al op de vloer voor de tv met de mol of de muis te spelen. Niet van me gedacht hé.

Nike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten