woensdag 17 augustus 2011

Mijn gedachten ordenen tijdens het poetsen in de zon

Tja, Annemarie vindt dat ik de Telegraaf moet leren lezen want de nieuwe vriend van mijn baas is not amused als je de Telegraaf lees. Dan kan ik namelijk hier blijven. Ik was eigenlijk ook niet van plan nog een andere verhuizing te onder gaan. 

Alleen als ik een keer met Annemarie mee mag want het interesseert me mateloos waar Boris Boef iedere keer naar toegaat van maandagavond tot vrijdagavond. Met Annemarie mee naar Nijmegen maar wat is daar dan.  Ik wil ook wel zo`n vakantietje! Nu moet ik het maar doen met die kleine ettterbak van een Speedy. 

Minoe en ik worden er horen dol van als die zijn ei niet kwijt kan omdat die niet naar buiten kan omdat het regend dan viert hij dat op ons uit. Dus regelmatig zoekt Minoe haar heil in haar Whiskas koker of bij Kees als die thuis is en ik deel gewoon een klap uit als ik hem zat ben.
Hier op de tafel heb ik ook even rust van hem en loopt hij mij niet om ver te dartelen in zijn race naar de vogel boom. 
Hier kan mijn yoga oefeningen doen en in mijn boeddha zit mijn gedachten ordenen van wat ik allemaal in de Telegraaf heb moeten lezen. 


Nike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten